måndag 8 augusti 2011

Spelets regler 19

Lätt handikappad känner jag mig när jag sitter med telefonen och skriver. Det är något fel på kabeln i gatan utanför vårt hus. Det är otroligt så beroende man är av tv och internet!

Detta blir ett kort inlägg...

Ur orden växer det fram en historia som berör mig. Många tankar kring Lil och den person hon är. Försöker gestalta henne på lite olika sätt, inte bara i bild utan även med musik och text.

En otroligt lärorik period har jag bakom mig. Jag har verkligen fått jobba för att komma fram till den punkt där jag befinner mig nu. Att arbeta i motvind har gett mig ta insikter som jag tror kommer vara nyttiga när jag själv ska handleda elever i framtiden.

Mer om alla dessa tankar kommer när jag är uppkopplad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar