fredag 8 juli 2011

Spelets regler 13

Här kommer de två sista listorna:

Tisdag:
  1. Bokat veterinärtid till Ville
  2. Besökt den nyrenoverade biblioteket
  3. Sett en släpkärra med "boogie" (dubbla hjulpar)
  4. Klappat "Mor Kerstin" som står staty utanför Kinna Teater
  5. Tagit emot 4! felringningar från en och samma farbror på samma dag.
  6. Lagt till "Appar" i min telefon.
  7. -
Onsdag:
  1. Inlevererat varor i datasystemet på jobbet.
  2. Skrivit in fel efternamn på min dotter när jag skulle boka biljetter.
  3. Gått på bussen vid "Källarbacken"
  4. Lämnat alla tre "barnen" (Edvin, Helga och Ville) till samma barnvakt.
  5. Jobbat hela dagen utan att dricka kaffe!
  6. Sålt 10 presentkort till samma kund. 
  7. Somnat med ytterdörren på vid gavel. 
Med dessa listor lämnar jag uppdraget bakom mig. Det har gått åt mycket energi att hitta dessa 7 saker varje dag och som ni sett har jag inte riktigt lyckats alla dagar. Jag har fått massor av spännande uppslag från mina vänner via fb... men alla innebär att jag påverkar lite mer än jag tänkt. Ursprungsidén var ju att jag skulle fånga det där jag ändå gör för första gången varje dag...


Jag är otroligt tacksam för alla kul uppslag och jag kommer att spara denna listan och återkomma till den. Finns några saker jag redan gjort men även sådant som lockar att göra...Det får bli till ett senare projekt!












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar