fredag 1 juli 2011

Spelets regler 11.

Dagens lista på saker jag gjort för första gången:

  1. Städat min mammas badrum.
  2. Haft med mig hunden på jobbet.
  3. Blivit uppringd av en presumtiv chef som uppmanade mig att söka ett visst jobb.
  4. Borstat tänderna på Ville...
  5. ...och blivit biten, så att det blödde, när jag skulle borsta...
  6. Köpt ett persikoträd.
  7. Druckit Beni Duilio Castellani. (Mycket gott!)
...detta är svårare än jag trodde... försöker verkligen inte forcera fram situationer som är nya utan fångar dem när de dyker upp. Jag vill liksom inte regisera mina "första gånger" utan låta mig drabbas av dem när de kommer...

Till sist: Tack Nadja för din kommentar på förra inlägget, jag kan också uppleva att de missar alla de som inte har som största mål i att känna pengar och lägga på hög, att det finns andra värden i livet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar